بزرگترین پیروزی

بزرگترین پیروزی

بهترین نیستیم،اما بهترین ها ما را انتخاب می کنند

منوي اصلي

آرشيو موضوعي

آرشيو مطالب

لينکستان

ساعت

امکانات


هواداران ملوان شايسته تمجيدي تاريخي هستند

هواداران عزيز قوي سپيد خزر "ملوان"
افتخار دارم صميمانه‌ترين درودهاي خود را به شما هواداران واقعي باشگاه ملوان انزلي تقديم کنم.
در اين ديدار شما عزيزان روح پاک فوتبال را به نمايش گذاشتيد و با خويشتنداري خود در فضاي مسمومي که عده‌اي بي‌اخلاق که هيچ ارتباطي با مردم اصيل گيلان و شهر تاريخي رشت نداشته در ورزشگاه عضدي رشت بوجود آورده بودند از تاريخ،‌فرهنگ و اصالت تاريخي باشگاه ملوان صيانت گرديد.

هواداران عزيز ملوان
شما شايسته تمجيدي ويژه و تاريخي هستيد و مطمئن باشيد اين رفتار اخلاق مدار شما بي‌اجر نمي‌ماند و سازمان ليگ برتر و فدراسيون فوتبال به دليل اين حرکت جوانمردانه و اخلاق مدار از شما قدرداني شايسته‌اي خواهند نمود. بدون شک اينگونه حرکات فقط از شعور و درايت هواداران ناب فوتبال برمي‌آيد و اين براي يک باشگاه ريشه‌دار و مردمي همچون ملوان افتخاري بزرگ محسوب مي‌شود و ما بي‌شک در بازي‌هاي آينده و با ميزباني صحيح و اخلاقي از تيم‌هاي بزرگ راه و رسم ميزباني و پايبندي به فرهنگ ناب اسلامي و ايراني را به همگان نشان خواهيم داد و همچون هواداران فهيم فوتبال در دنيا ميدان فوتبال را ميدان پاکي و فرزانگي ترسيم خواهيم کرد.
هواداران گرامي فراموش نخواهيم کرد؛ شعار همه هواداران باشگاه ملوان، احترام، اخلاق، پاکي و فرهنگ را به همه فوتبال کشور تسري خواهد داد
.


با تقديم احترام محمد صادق درودگر


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نويسنده: امیر خادم تاريخ: 10 / 6 / 1391برچسب:هواداران فوتبال,حواشی فوتبال,ورزش3, موضوع: <-CategoryName-> لينک به اين مطلب

درباره وبلاگ

سلام. در این وبلاگ به مسائل فنی و حواشی روز فوتبال پرداخته میشود و نویسندگان آن با اعضا خود و دیگر بازدید کنندگان وب در مورد مسائل مختلف به بحث و تبادل نظر می پردازند..لذا از بازدید کنندگان محترم می خواهیم اگر بر خلاف نظرات و عقاید ما با مطالب نوشته شده اختلاف نظرب دارند آنها را ،برای بهبودی در روند نوشتن مطالب آینده در قسمت نظرات مرقوم کنند.. لازم به ذکر است که نویسندگان این وبلاگ به هیچ یک از گروهای خاص ورزشی،اداری و.... وابسته نبوده و فقط بصورت مستقل،نظرات و دیدگاه هایشان را در مورد رشته ورزشی فوتبال و حواشی آن به اشتراک می گذارند..

نويسندگان

لينکهاي روزانه

جستجوي مطالب

طراح قالب
بازی آنلاین



در اين وبلاگ
در كل اينترنت

© All Rights Reserved to amirkhadem.LoxBlog.Com | Template By: NazTarin.Com